Friday, January 27, 2012


ACTUALLY , mcm tade point nak tulis ape . tapi ade rase nak tulis something . but dia tanak keluar punn . so , here goes .eiyhh , adk saya rindu awk :) fullstop . enough of that stuff . ohh , cepatnya mase bergerak . nak masuk february dahh . than march blablabla esok dah SPM . wooooooow ~ takut sangaaaat . haaaaihh . 
hari tuu pergi ikut mama ke satu office kawan dia ni . then dia cakap aku dah tinggi *smile . okaay what , dah tinggi , ehhe :) than dia cerita la pasal anak laki dia ni . okayy , serious best sangaaat dengar kisah hidup anak dia sebab anak dia belajar overseas and belum habis belajar lagi petronas , shell , esso semua berebut diaa . wahh , and dia genius dalam mathematics . HEBAT dohh . ' saya nak setia kepada negara . kalau nak berbakti kepada negara tapi tak setia pun whats the point ' waaaah , ayat dia . superb , dah la simple but solid :D then kawan mama ni tanye aku nak jadi ape . aku pun jawab doktor taaaapi tak sure lagi nak jadi doktor ape . soo , his looking forward to call me DR.NAJIHAH . InsyaAllah , mudah-mudahan . and aku nak study kat Dublin , Amin . kena strive for my trials . so , insyaAllah 9A+ in my hands for trials and SPM .