Tuesday, January 24, 2012


dear YOU , 

        well , like i said . you never knew me at all . aku tak kesah la kau ni sape . and aku pun tanak tau kau tu sape . jaga perangai tu sikit . baru form toooot nak berlagak macam ****** . aku tak tau la nanti ble kau dah cukup besar kan , kau tengok laa . what goes around comes around . if kau tak respect orang , macam mane la orang nak respect kau tuu . kau HEBAT sangatlah ? kalau ye pun tengah bengang atau marah ke , tayah nak lepas kan kat orang derr . pandai pandai laa jage diri tuu sikit . aku sedar aku nie sape . budak **** . so , kau pikir kau besar sangat sebab dah lame kat situ ? think before you talk or else it will eat you back . duhh , its so simple . just take care of your mouth plus your words . than , everyone will like youu . and remember just be yourself . 

                                                                                                           XO ; me